
رواية اڼتقام الحلقة الحادية والثلاثون بقلم منال محمد سالم
وكانت تتعمد أن تتعامل بكل تعالي مع يارا و
شاهي اووف
يارا في نفسها ولا تعبريها يا يارا طنشيها كأنها هوا
شاهي انتي
يارا متجاهلة شاهي هه
شاهي انتي ايه مش سمعاني أنا بكلمك
يارا اللهم طولك يا روح أنا اسمي يارا مش انتي
شاهي whatever التويلت نضيف
يارا والله خشي وانتي تعرفي بس ع العموم هو مش حمام عمومي يعني
شاهي أنا عاوزة أخد شاور ومش عاوزة حاجة تقرفني جوا
يارا لأ اطمني القرف جاي بعدين
شاهي يااي بيئة !
دخلت شاهي إلى الحمام وبدأت تستعد للاستحمام و
يارا إلهي يا رب المواسير تتسد وتض رب في وشك يا بعيدة
وفجأة سمعت يارا صوت صړيخ من داخل الحمام فأسرعت يارا لترى ما يحدث طرقت الباب أولا ثم فتحت لها شاهي وكانت المفاجأة و
شاهي من داخل الحمام عاااااااااااااااااااااا
يارا من الخارج في ايه
شاهي الحقوني الحقوني
يارا في ايه اللي بيحصل عندك اوعى تكون الدعوة بتاعتي استجابتك لأ ده انا كده اتغر في نفسي
شاهي الحقوووني
يارا طب افتحي الباب
شاهي طيب طيب
فتحت شاهي باب الحمام لتتفاجيء يارا بأن المياه تخرج من بالوعة صرف المياه و
يارا بزعيق المياه دي جاية منين انتي عملتي ايه جوا
شاهي والله ما عملت حاجة
يارا اومال ايه اللي حصل
شاهي أنا انا كنت بملى البانيو مياه عشان اقعد فيه شوية بس بس قولت آآآ أغسله الأول من قرفك وكده
يارا مقاطعة استغفر الله العظيم يا رب
شاهي و وبعد كده لاقيت المياه طالعة من كل حتة
يارا طيب قفلتي حنفية البانيو
شاهي لأ
يارا يالهوي سايباها تسيب كده ماهو يا فالحة هتطلع كده علينا
أسرعت يارا بوضع ملاءة على الأرض امام باب الحمام لتحجز المياه من المرور إلى الخارج بينما استمرت شاهي في اتهام يارا بأنها السبب فيما حدث و
شاهي انتي السبب انتي اللي عملتي كده
يارا وهي تضع الملاءة أنا ليه ان شاء الله كنت بشتغل في الصرف الصحي ولا حاجة
شاهي انتي عارفة اني كنت داخلة التويلت أخد شاور فحبيتي تعكنني عليا
يارا وهعكنن عليكي ليه بيني وبينك ايه والله العظيم حرام المياه المفتوحة دي
شاهي أنا ماليش دعوة انا مش داخلة الحمام والمنظر ده فيه
يارا مضطرية ادخل ما انا مش هسيب الحنفية تنزل مياه كده والأوضة ټغرق ده في ناس مش لاقية النقطة
شاهي خشي اعملي انتي أنا مش بعرف
يارا اديني داخلة
وجدت يارا زجاجة الشامبو ملاقاة على الأرض فأخذتها وألقتها في يد شاهي و
يارا وهي تلقي بالزجاجة امسكي
شاهي بقرف يععععع
كانت يارا تحاول أن تسير بحذر داخل الحمام ولكن فجأة وجدت شاهي تقذفها بزجاجةالشامبو في وجهها فحاولت ان تتفادها فاختل توازنها وانزلقت على الأرض وابتلت ملابسها من المياه و
شاهي وهي تقذفها بالزجاجة ياااي مش عاوزة الشامبو ده تاني يعععع
يارا آآآآآآآآآآآه حاسبي
طششششش
يارا الله يحرقك عاجبك الپهدلة دي
شاهي هااه
يارا اتفضلي نادي لصباح وخليها تكلم السباك يجي بسرعة يلحقنا
شاهي اووف أنا مش بشتغل عندك
يارا أنا مش بقول بتشتغلي عندي بقولك انزلي كلميها
شاهي ماتتكلميش معايا كده
يارا يوووه الغبي هيفضل غبي انتي مش بتفهمي أنا بقولك روحي نادي لصباح وخلاص
شاهي طيب أنا هوريكي
قامت شاهي باغلاق باب الحمام على يارا بالمفتاح الخارجي و
يارا من الداخل بت آشاهي افتحي
شاهي لأ
يارا خلاص يا شاهي حقك عليا انتيمش غبية بس افتحي بقى
شاهي No أنا هعرفك الغبية دي هتعمل فيكي ايه !!!
خرجت شاهي من الغرفة وتوجهت إلى غرفة أدهم ويدور في بالها فكرة ما شيطانية و
شاهي بنظرة خبيثة والله لأربيكي يا خدامة يا بنت الخدامين ان ماخليتك تبوشي النهاردة مابقاش انا شاهي !!!!
طرقت شاهي الباب فلم تجد أي أحد بالداخل فدلفت إلى داخل الغرفة ثم أسرعت إلى حمام الغرفة وقامت بفتح الصنبور الخاص بالبانيو وأفرغت علبة الشامبو به وأغلقت الباب وخرجت من الغرفة
شاهي وهي تطرق الباب طقطق طق ادهم أدهم انت موجود !!
شاهي بصوت منخفض الظاهر ان هو لسه تحت كويس أوي كده أقدر أعمل اللي أنا عاوزاه في البت دي ومحدش هيعرف وريني بقى هتقدري تمنعي المياه ازاي !!!
في غرفة يارا
كانت يارا تحاول أن تمنع المياه من الاستمرار في التدفق خلعت بلوزتها الخارجية وحاولت أن تسد بها فتحة البالوعة و
يارا اه يا بنت ال الله يخربيتك اتبهدلت !! كل دي مياه وصابون انتي بتعملي ايه بالظبط آآآآي الصابوووون دخل في عيني الله يحرقك منك لله أكيد الهبابةدي فتحت حنفيات الأوض التانية ماهو مش معقول المياه بقت فجأة عاملة زي الشلال وأنا مش عارفة ألحق ايه ولا أحوش ايه بت شړ صحيح لأ كده مش هينفع دي ممكن تسيب الحنفيات اللي في الأوض التانية بالساعات وولا على بالها أنا مش هفضل كده كتير لازم أتصرف لازم اللي في البيت ده يعرفوا اللي بيحصل وإلا أنا هفضل محپوسة ومحدش هيدرى عني !!!
الحلقة التاسعة والثلاثون
في غرفة يارا
كانت يارا تحاول منع المياه من الاستمرار في التدفق بينما أغلقت شاهي عليها باب الحمام وباب الغرفة حتى لا يسمعها أحد
يارا من الداخل يااااااااا ناس يا اللي عايشة هنا الحقووونا البيت بيغرق أنا محپوسة في الحمام حد سامعني آآآي الصابون عماني منك لله يا بعيدة
في غرفة خالد
كان جاسر يتصفح هاتفه المحمول ويتابع الأخبار على شبكات التواصل الاجتماعي حينما سمع صوت طرقات وصړاخ يأتي من بعيد فظن أنه التلفاز و
جاسر ايه الصوت ده الظاهر انه التلفزيون ولا حاجة بس لأ صوته غريب أحسن حاجة اعملها أطلع كده أبص وأشوف الدنيا ماشية ازي
خرج جاسر من الغرفة ليجد شاهي تضحك بطريقة هيسترية فاستفسر منها عما يحدث و
شاهي ههههههههههههه هههههههههههههههه
جاسر مالك بتضحكي كده ليه
شاهي مش قادرة حاجة فظيعة
جاسر هي ايه دي اللي فظيعة ومخلياكي كده مسخسخة ع الاخر
شاهي كنت شوف منظرها
جاسر هي مين دي
شاهي البت الخدامة زمانتها الوقتي هههههههههههههههههههه لألألأ
جاسر ما تنطقي يا شاهي في ايه
شاهي أصل الحمام في مشكلة في صرف المياه
جاسر ما أنا عارف
شاهي عارف منين
جاسر مش انتي بتتكلمي عن حمام خالد
شاهي لأ ده الحمام بتاع اوضتنا
جاسر ماله ما تكلمي في يومك
شاهي المياه طفحت من كل حتة وزمانتها غرقانة جوا
جاسر اييييه
شاهي ههههههههههههه
جاسر بضيق وازاي تسيبيها لوحدها كده فين صباح ولا مبلغتيش حد من اللي هنا ليه
شاهي وأبلغهم ليه وأنا عاوزاها تتبهدل جوا
جاسر انتي معندكيش ډم والله
أسرع جاسر إلى غرفة يارا ولكنه وجد الباب موصد فطلب المفتاح من شاهي ولكنها رفضت أن تعطيه اياه و
يارا من الداخل حد سامعني المياه مغرقة الدنيا عندي يا نااااس يااللي أعدة في البيت ده الحقوووونا بنغرق هنا !!!
جاسر بضيق هاتي مفتاح الأوضة يا شاهي
شاهي لأ
جاسر شااااهي هاتي المفتاح أنا بقولك انتي مش سامعة يارا بتقول ايه
شاهي سمعاها وأنا اللي عملت فيها ده
جاسر اييييه
شاهي ايوه وأنا قولتلك لأ مش هديك المفتاح
جاسر شاااااااهي !!!
شاهي أنا أنا أصلا رميت المفتاح
جاسر بقى كده طيب
قام جاسر بمحاولة ك سر الباب مما جعل من في الفيلا يأتي على آثر صوت الارتطام القوي و
فريدة في ايه اللي بيحصل هنا
ناهد جاسر في ايه اللي بيحصل عندك
يارا من الداخل افتحوا الباب ده بقى حرااااام عليكو أنا تعبت
أدهم بقلق