ad general
قصص قصيرة

حبي لامي

ads

لا مش حلوين وانا اللي شوفته من صنف الرجاله مش شوية انت واحد عايز تنهش في جسمي وخلاص وجوزي راجل ولا ليه اي تلاتين لازمة واخويا اللي بياخد حقي ويقولي ملكيش ورث اروح فين واجي منين بس يا ربي

عماد

طيب بس بس يا حبيبتي اهدي وكل مشكلة وليها حل تعالي ندخل جوه في الاوضة واحكي لي بس ايه اللي مزعلك كده تعالي

ودخلت معاه الاوضة وعدت الايام ووضع عايدة زي ماهو ولقت سارة داخله البيت تتسحب وقالت لها

عايدة

ads

بت يا سارة تعالي هنا يا بت كنتي فين يا بت انا عماله ادور عليكي

سارة بخوف

كنت ب ب بلعب يا ماما هكون كنت فين يعني هو بروح في مكان غير اني بروح العب

عايدة

طيب ادخلي على جوه غيري هدومك واغسلي ايدك زمانك كنتي بتلعبي في التراب يلا ادخلي ودخل سيد وقال

سيد

اعوزو بالله هو انا كل لما ارجع الاقيكي قاعده وضاربة بوز كده ما تفكيها يا وليه خلي الدنيا تحلو معانا بدال الفقر ده

عايدة

والله ما حد جايب لنا الفقر الا انت يا سيد بقا هو انت ياراجل هتفضل علطول كده شايل ايدك من كل حاجة حسبي الله ونعم الوكيل

سيد

انتي كمان بتحسبني عليا طيب والله لاكون مطلع عينك وفضل يض*رب فيها وسارة فضلت واقفه ورا الباب خايفه من اللي ابوها بيعمله وبعدها عايده قالت

عايدة

روح منك لله يا سيد ربنا ينتقم منك يارب

وراحت عليها سارة اللي فضلت تطبطب عليها وقالت لها

سارة

متزعليش يا ماما وخودي الفلوس دي بس متعيطيش وتزعلي كده

عايدة باستغراب

انتي جبتي الفلوس دي منين يا بت انتي انطقي جبتيها منين انتي بتسرقي ولا ايه

سارة

لا مش بسرق بس بعمل زيك بالظبط

عايدة

بتعملي زي يعني ايه انطقي يا بت بتعملي ايه قولي بسرعه

سارة

انا بروح لعمي عماد وبقعد معاه زي انتي ما كنتي بتروحي تقعدي معاه في اوضة الن,,وم على السرير وبعدين هو بيديني الفلوس دي في الاخر

عايده فضلت تلطم على وشها وتقول

عايدة

يانهار اسود يانهار اسود انتي بتروحي تعملي ايه عندك عماد بالظبط انطقي لشرب من دمك

سارة

اصل انا يا ماما شوفتك معاه في اوض,,تة النو,,م على السرير وهو قالي تعالي اعمل معاكي زي ما بعمل مع امك بالظبط وهديكي فلوس

وحكت سارة لأمها بمعنى ان عماد بيلمسها بس معملش اكتر من كده

وعايده فضلت تصوت وتطلم على وشها وخرج سيد من جوه وقال

سيد

هو انتي هتفضلي تصوتي لي كده كتير والله اجي اكمل عليكي ضر*ب لو سمعت صوتك تاني

عايدة

انا عايزة اقولك على حاجة يا سيد وانت لازم تتصرف واعرف انك انت السبب في اللي انت فيه ده

سيد

تاني هتقولي كلام ملوش لازمة الله يخربيت فقرك يا شيخة هو انتي ايه

عايدة

لا اسمعني بقا عشان انت لازم تعرف كل حاجة ااه ماهو انا مش هشيل الطين لوحدي وانت عمرك ماسالت الفلوس دي منين وبتاكل وبس

سيد

فلوس ايه ما أنا عارف انك بتشتغلي خدامة عند فايزة

عايدة

لا ياسيد مش خدامه انا بروح لجوزها

وحكت لسيد كل حاجة اللي قام عليها وفضل يخنق فيها وسارة قالت له

سارة

سيبها حرام عليك انت عايز تمو,,ت ماما سيبها

وخرجت وفضلت تسرخ ولمت الناس اللي سلكوا عايدة من ايده وجريت عملت بلاغ في عماد وقالت في القسم كل حاجة واتقبض عليها هي وعماد وقالت لسارة

عايدة

سامحيني يا حبيبتي انا عملت اللي عملته ده عشان كان غصب عني خلي بالك من نفسك يا سارة واوعي تخلي حد كبير ياخدك ويقولي تعالي وتخلي اي جد يلمسك ولا يجي جنبك ماشي انا عارفه انك بتفهمي كل حاجة

وبعدها دخلت عايدة السجن اللي انت..حرت فيه وسارة فضلت عايشة على ذكرى امها واللي حصل معاها سبب لها اذي نفسي كبير بس كل لما بتكبر بتحاول انها تتعافي

وبكده تكون خلصت حكايتنا

ads
الصفحة السابقة 1 2 3 4

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

شاهد أيضاً
إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock