
رواية حنين الليل جميع الفصول كاملة بقلم الكاتبة أميرة رمضان
خديجه: اها طبعا لازم نكون موجودين انتي جايه ليه بقا
جاسمن: متنسيش اني كنت مراته
قولت بعصپيه : كنتيييييي وخلاااااااص الموضوع انتهي مش كل شويه هنتكلم فيييه
جاسمن بخبث: انا اقصد يعني ان كان فيه بينا عشره عشان كده جيت في العيد ميلاد عادي زي اي حد
_ تمام (وناديت علي ايان ) ايااااان ماما جات تعالي سلم عليها
ايان: انا بلعب خلي تالين تقعد معاها
تالين بصوت واطي ل ايان: انا مث بحب اقعد معاها مث بتلعب معايا وعلطول بتقعد تتكلم في التلڤون
ايان: خلاص تعالي نلعب مع ميس حنين ونسيبها لوحدها
تالين بضحك: ايوا يلااا
_____سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ❤____
ندي داخله اوضتها وسوسن بتهزق فيها وشافت التلڤون بيرن جرت عليه فتحت بسرعه
ندي: جيت في وقتك
رحيم: هههههههه وحشتك صح
ندي بكسوف:لاء مش عشان كده
رحيم بمشاكسه: اااااي يعني انا مش بوحشك
ندي: لاء بتوحشني طبعا ماهو انت الحاجه الحيد اللي مصبراني بس حقيقي انا خلاااااص مبقاش عندي طاقه استحمل تاني
رحيم بتفهم: عارف والله خلاص كلها 28يوم وتبقي في بيتي
ندي: انت حاسبهم
رحيم بحب: طبعااا هو انا عندي كام ندي وبعدين عشان تعمليلي اكل وتغسلي و
ندي: اااااي هو انت هتشغلني خداااامه
رحيم: امال انتي فاكره انك هتاجي تصيفي ولا اااي ده انتي هيطلع عييينك
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
ندي: لاااا دانا استحمل امي وابويا هنا اهون من المرار اللي هشوفو معاك وبعدين في حد بيقول كده هتاجي يطلع عينك
رحيم: امال اكدب عليكي وتاجي تتصدمي
ندي بضحك: ياعم اضحك عليا انا عايزاك تضحك عليا يخربيت الصراحه دي انت جاي انهارده صح
رحيم: والله مش هينفع خالص انهارده
ندي: لاء انت بقالك اسبوعين مجتش وكده كتير بقااا
رحيم: والله في شغل كتير اووي ومينفعش اسيبهم
ندي: يابني دانت الراس الكبيره في المصنع يعني تقعد وتحط رجل علي رجل
رحيم: هنبدء بقا نتكبر انا لو بقعد واحط رجل علي رجل مكنش ربنا كرمني ووصلت للي انا فيه ده
ندي: ربنا يزيدك من نعيمه يارب وخلاص المرادي سماح بس لو مجتش بكرا هنكد عليك
رحيم: لااااااء هو انا اقدر
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
_____اللهم صل على سيدنا محمد ❤_____
فارس: وحشتيني
سندس بصډمه: انت اي اللي جابك هناااا
فارس: في اي ي بنتي انا خطيبك علي فكره
سندس: واي يعني خطيبي اقسم بالله لو ابويا ولا امي عرفه انك بتاجيلي الشغل ليفسخو الخطوبه دي
فارس باستغراب: ليه بقا ان شاء الله
سندس: احنا معندناش وحده تقابل خطيبها الا لما تتجوز
فارس: لا والنبي هو انتي كمان مش عايزاهم بعد الجواز يتقابلو
سندس: مش قصدي كددده😂 بس احنا ماعندناش كده لازم لو عايز تشوفني تاجي البيت غير كده يبقا غلط ولقد وقعنا في الفخ فهمت
فارس: بس ليه والله انا غرضي شريف
سندس: لا شريف ولا خفيف
فارس: هههههه تصدقي ھمـ،وت من الضحك (وقلب وشه )اياك اسمعك بتقلشي تاني
سندس: طب يلا بقا من هناااا
فارس: ي بت عيب كده دانا هبقا زوجك قرة عينك
سندس: لما تبقا بقا يلا مع السلامه
(اما دول عايشين دور العشق المجڼون بيحبه بعض ومع ذالك مجانين ومحدش فاهم ليهم حاجه )
____استغفر الله العظيم واتوب اليه ❤______
خديجه: ليل اخيرا جيييت
جاسمن بمجرد مسمعت ان ليل جه قامت بسرعه: ليل عامل اي
ليل: في حاجه ي ديدا
خديجه: اه كنت عايزاك في حاجه تعالي
(وخدته ووقفو بعيد وجاسمن كانت هتولع انه مطنشها )
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
_كفايه لعب لحد كده تعالو نتغدا الاول وبعدين نلعب
تالين: هي جاسمن دي هتاكل معانا
_ اسمها ماما ي بت
تالين: لاء هي قالتلي قوليلي جاسمن متقوليش ماما
_ متزعليش ي قلبي وهي تطول انك تقوليها ي ماما
تالين: هو انا ينفع اقولك انتي ماما
فرحت اووي من كلامها: ياخراشي ده انا هكون مبسوووووطه اوي لو قولتيلي ماما
تالين: خلاص انا هقولك ي ماما علطول
_ هاتي بوسه ي بت
=حنييييييييين
_ يالهووووي بابا جه وهينفخنااااا
تالين: ده متعصب انا هجري علي الاوضه
ايان: يلا بسرعه وجرو علي الاوضه
_ هتسبوني لوحدي ي كلاااا*اااب
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود