
رواية أميرة الرعد كاملة الفصول بقلم ندا شرقاوي
صوتي علي بنت خالتك
رعد والله لو كنتي طرتيها مكنتش هكلمك
اميره ????????????
رعد مرات رعد المنشاوي متعتذرش ورسها علي طول مرفوعه
اميرة ماشي
رعد عندي ليكي مفاجأه
اميره بفرحه اي قول
رعد لا لما اجي
اميره بعبث طفولي ماشي يارعد
رعد سلام ياأميرتي
عدا اسبوع وجه يوم وصول رعد
دخل رعد واميره اول ما عرفت جريت عليه لاكن وقفت فاجاه
اميره بصدمه رع بابي
واغمي عليها.
يتبع..12رواية أميرة الرعد الفصل الثاني عشر 12 بقلم ندا الشرقاوي
دخل رعد الجناح بتاعه واتفاجا بحاجه غريبه
رعد بزهول انتي مين
اميره بتردد انا.. انا العروسه ياعمو
رعد عمو انتي بجد العروسه
اميره اه
سرح رعد في جمالها وفستانها القصير اللذي يصل للركبه وخدودها مثل الورد وبشرتها البيضاء فهو يصدق انها خيال
اميره عمو عمو
رعد رجع لطبعته احمم تعالي يا اسمك اي
امير اسمي اميره وحضرتك
رعدفي سره اسم علي مسمه اميره وهيا اميره وحوريه من الجنه
رعد تعالي نتكلم شويه
وقعدوا علي الاريكه
رعد اميره انتي عارفه انا مين
اميره ببراءه اه مامي قالتلي اني هتجوز عمو هو انت شرير
ضحك رعد بصوت عالي لا انا مش شرير انا طيب خالص
اميره اسمك اي
رعد بابتسامه جذابه رعد
اميره اسمك جميل اوي ياعمو
رعد بتوهان انتي اجمل وبيقرب عليها
بس سمه دقات الباب
رعد خليكي هنا هشوف مين وارجع
فتح رعد الباب وكانت مرات عمه ام مراته الاولي
رعد بستغراب خير يامرات عمي
مرات عمه ساميه خير ياعريس الناس مستنيه تحت
رعد ومستنيين اي عاد
مرات عمه بخبث مستنيين البشاره اي ياعريس نسيت عوايدنا إياك
رعد بعد ما فهم قصدها وه من ميتى بيحصل الحچات دي في سرايا المنشاوي انتي بتك الله يرحمها حصل معاها كده
ساميه وه بتقارن بتي اني ببنت البندر إياك المصرويه واعره ياعريس
رعد وقد وصل لاقصي درجه من الغضب وقال بصوت جمهوري اسمعي يامرات عمي سيره مرتي متجيش علي لسان حد سامعه ولا اسمعك تاني الناس اللي تحت دي تغور قبل ما اطخهم عيرين اخفي من وشي
جريت ساميه من قدام رعد فهي تعرف جبروته وغضبه
دخل رعد عند امير بس مش لقيها
رعد اميره اميره اميره
اميره لارد
رعد اميره اميره
سمع صوت بكاء جي من الدولاب
فتح الدولاب لقي اميره قعده وضمه نفسها وبتعيط
اميره ببكاء مستمر انت.. انت زعقت جامد وانا بخاف من الصوت العالي وسبتني لوحدي
رعد خلاص مش هسيبك تاني تعالي بس اغسلي وشك اي الدموع دي كلها دا جنه احسن منك
دخلت اميره غسلت وشها وطلعت وقعدت
قرب رعد منها ومسك اديها
رعد بحنيه بصي ياأمير هنتفق اتفاق اي رايك
اميره اوكي ياعمو
رعد بصي اولا كده طول ما احنا لوحدينا قولي اللي انتي عاوزاه عمو بابي اللي انتي عاوزاه لو في ناس تقولي رعد لاني جوزك ومتقوليش حضرتك
اميره بس انت كبير اوي ياعمو وضخم وعندك عضلات كتير
ضحك رعد عليها لا انتي اللي اوزعه انا عندي 29 سنه بس
اميره عايش بقالك كتير يعني
رعد قومي الله يهديكي ننام علشان انا تعبان ونفسي انام
خد رعد اميره علشان يناموا
نام رعد لأول مره بهدوء بدون ميحس بضغط من الشغل أو من العيله او من اي حاجه
تاني يوم.
اميره سرحت في ملامح رعد وشكله وهو نايم
اميره في سرها الله شكله كيوت اوي زي اللي بقراهم في الروايات
اميره بصوت هادي عمو عمو طب يابابي ياعمو عاوزه اقوم اصحي
رعد بنوم اي عاوز انام
اميره عاوزه اقوم
رعد بابتسامه صباح الفل
اميره صباح النور عاوزه انزل تحت ينفع
رعد اممممم ينفع ياله
لبست اميره شورت جينز وتيشرت بنص قصير
اميره انا جهزه
رعد تنح ..
اميره اي ياعمو انت
رعد بغضب اي المسخره اللي انتي لابساها دي
اميره علي وشك البكاء لبسي انا بلبس كده
رعد بهدوء طب استني هنا
دخل جبلها فستان لونه لبني هادي طويل وواسع
رعد البسي دا ياله
اميره بتاع مين دا
رعد البسيطه ياله
علشان ننزل او ممكن مننزلش
جريت اميره ولبست ونزلوا ورعد مسك اديها ونزلوا
هدي اي ياولدي اللي نزلك كنت هطلعلك الفطور لحد عندك
رعد بابتسامه عادي ياأمي قلنا ننزل نفطر معاكوا
هدي بابتسامه جميله وطيبه صباحيه مباركه ياعروسه
اميره بصوت واطي لرعد اقول اي
رعد
الله يبارك فيكي
اميره الله يبارك فيكي ياطنط
هدي لا قوليلي ياما زي رعد وياسمين
اميره برقه حاضر
وقعدوا بعد التحيه والصباح علي الجميع
وبيفطروا دخلت بنت ومعاها بنوتهلبسه سلوبت جميل ورقيق
اميره بستغراب مين دي
رحمه بخبث دي بنته
اميره
يتبع..13رواية أميرة الرعد الفصل الثالث عشر 13 بقلم ندا الشرقاوي
رعد ررررررحمه
طلع رعد من الجناح بتاعه والجميع طلع علي صوته
دخل رعد اوضه رحمه
رعد ررررررحمه
قامت رحمه من النوم مفزوعه اي في اي يارعد
رعد وهو بيمسكها من شعرها متعرفيش في اي يازاله
رحمه اي انا مسمحلكش
رعد صفعها صفعات متتاليه
يوسف وهو بيبعد رعد في اي يارعد مالك داخل همجي عليها ليه
رعد بغضب سبني اموتها سبني
اميره مالك يارعد اي اللي حصل علشان تضربها كده
ضرب رعد يوسف بالبوكس وراح مسك رحمه وفتح الفون
رعد بصوت عالي ليه ليه تعملي كده
رحمه بخوف من رعد لا لا مش انا مش انا
رعد بصوت كالافعي كمان بتكذبي يعني مش انتي اللي في الفيديو بتقتلي مي وهيا في المستشفي مش انتي اللي قتلتي مراتي مش انتي اللي خليتي بنتي يتيمه من قبل ما تشوف امها
رحمه بهستريه ايوه انا انا اللي شلت من عليها الأكسجين وانا اللي موتها عارف ليه علشان انت ليا لوحدي يارعد ومش كده وبس انا اللي كنت بخطط علشان اقتل اميره هيا كمان
هنا رعد ضربها بالقلم اخرسي
وكلم الحرس ييجوا
رعد خدوها المخزن لو هربت منكوا هقتلكم بايدي خدوها
رحمه ببكاء وهستريه لا لا رعد انا عملت كده علشان بحبك رعد
رعد خدوها
قعد رعد علي الارض وحد وجهه بين يده
احمد بحزن عليه معلش يابني هدي نفسك ربنا يقويك
ياسمين ما زالت في صدمه مي صديقه طفولتها رحمه هيا من قتلتها
طلع الجميع وظل رعد جت اميره تطلع
رعد بصوت علي وشك البكاء وهدوء اميرة
اميره رجعت بتوتر ن نعم
رعد تعالي
راحت اميره لرعد
رعد انتي. انتي خايفه مني
اميره بهدوء مصتنع هاااااا لا
رعد تعالي
امسك رعد يداها وذهب الي غرفتهم
عند الجميع تحت
ياسمين انا مش مصدقه رحمه هيا اللي موتت مي
يوسف قدر الله وما شاء فعل ان شاء الله خير أما نشوف رعد هيسلمها ولا اي
احمد ياسمين تعالي احكيلي في اي
بدأت ياسمين تحكي لأحمد كل حاجه عن مي والاعيب رحمه
عدا عده ساعات ورعد نايم زي ما هو وخاصن اميره كأنها هتمشي وتسيبه زي الطفل الذي يخاف من فقدان أمة
صحي رعد لقا اميره زي ما هيا صاحيه واديها علي شعرة
رعد انا نمت كتير
اميره بابتسامة معرفش
قام رعد يشوف الساعه كام
رعد بصدمه ياااه 4 ساعات اكيد تعبتك صح
اميره بابتسامه جذابه لا المهم تكون انت أتحسنت عن الصبح
رعد اوي محستش بنفسي
اميره بتلقائيه كنت بتحبها
رعد هيا مين
اميره مي مراتك
رعد لا بس هيا اه
Back
مي بحب وابتسامه علي فكره ياواد عمي انا عارفه زين انك متحبنيش وبتعملني كويس وطلباطي مچابه بس علشان ترضيني
رعد يامي افهميني قلبي مش بايدي بس انا اوعدك طول ما انتي علي زمتي عمري ما هقصر معاكي في حاجه وبعدين انتي حامل في حته بتجمعنا سوا
مي بابتسامه وراضيه وصابره
رعد وهو يقبل راسها ربنا يخليكي ليا
مي ويخليك ياحبيبي
Fact
رعد هيا كانت بتحبني اوي ومع ذالك مستنتش مني حب بس انا كنت بعملها كويس يعني مش علشان مش بحبها يبقي اعملها وحش لا بس دي وصيه الرسول صلى الله عليه وسلم.
اميرة لو كانت لسه عايشة وانت قبلتني كنت هتعمل اي
رعد بيتفاجئ بالاساله بتعتها
رعد بتفكير معرفش بس اللي متأكد منه اني عمري ما كنت هسيبك
اميره انا هروح اشوف جنه
رعد مسك اديها راحه فين احنا مش بنتكلم
اميرة هنتكلم في اي تاني رعد انت اتجوزتني ليه
رعد علشان اميره انتي عاوزه توصلي لايه
اميرة بصوت عالي عاوزه اعرف انا ايه اتجوزتني ليه علشان جنة ولا علشان ترضي والدك ولا اي هااا اي
رعد بصوت عالي انتي بتعلي صوتك عليا ياأميره في اي فوقي كده اتجوزتك ليه انتي فكراني بنت علشان اتغصب علي حته جوازه لا فوقي
وسبها ونزل
نزل رعد عند احمد وياسمين ويوسف
احمد اي يارعد انت كويس
رعد اه الحمد لله
يوسف انت هتعمل اي مع رحمه هتسلمها ولا اي
رعد هسلمها بس انا اخد حق ام بنتي الأول
دخل أكرم
أكرم هتاخد حق مي ازاي يارعد ولا من مين
رعد انت اي اللي جابك هنا
أكرم بغضب رد عليا هتاخد حق اختي من مين انطق
رعد تعال معايا
اخد رعد أكرم ودخلوا المكتب
رعد رحمه هيا اللي موتت مي
أكرم بصدمه انت بتقول اي لا مستحيل
طلع رعد الفيديو ورحمه بتعمل الجريمه
أكرم يابنت الهموتها هموتها يارعد
رعد استني بس هيا في المخزن
اكرم بغضب وعلي وشك البكاء وضعف سامحني يارعد
رعد اسامحك علي اي
أكرم علي كل حاجه علي اللي عملته مع ياسمين واميره واني كنت عاوز انتقم منك واني عملت كل حاجه والله علشان اخد حق مي امي قالتي ان انت السبب في موتها
رعد بصدمه انا السبب ازاي دي ام بنتي ازاي اموتها
أكرم بندم كنت غبي وصدقت سامحني ونرجع زي زمان
أكرم سامحني والله الانتقام عماني
رعد وقد عرف انه صادق مسامحاك
اكرم بفرح بجد
أكرم بتوتر ما دا الموضوع اللي عاوز افتحك فيه
رعد بتحذير اي في اي
أكرم اصل انا عاوز
رعد عاوز اي
اكرم عاوز اتجوز ياسمين
رعد وانا موافق بس لما ياسمين توافق
أكرم بسعاده حقيقه حاضر والله هصالحها
رعد طب ياله نروح المخزن
راحوا المخزن بس كانت رحمة مش هيا خالص وتتكلم كلام مش مفهوم ووجهها باللون الاسود
رحمه بهستريه رعد حبيبي انت جيت تمشيني صح
رعد لا جيت اخد حق مراتي
أكرم بكره وانا اخد حق اختي
رعد امر الحرس يمسكوا أكرم
أكرم سبني اموتها سبوني رعد خليهم يسبوني
رعد بصوت عالي اسكت بقا دي قطعه النفس
امر رعد الحرس يجيبوا دكتور
كشف الدكتور علي رحمه
الدكتور دي لازم تروح مستشفي الأمراض العقليه وفي شويه تحاليل لازم تتعمل لان المريضه ممكن تكون بتاخد مواد مخدره
رعد بصدمه مدمنه
الدكتور يارعد باشا دي لازم تروح المستشفى لو فضلت كده هتموت
اخدو رحمه للمستشفي
ورجعوا بعد إرهاق شديد
في الفيلا
ياسمين بتعمل اي هنا يااكرم
أكرم عامله اي ياقمر
رعد ضربه في كتفه اتلم ياحيان
اكرم ايدك لسه تقيله
رعد أكرم اعتذر عن كل حاجه وخلاص الموضوع خلص ورع أكرم بتاع زمان ولا اي
أكرم طبعا طبعا وانا بعتذر ليكوا
اميره بطيبه انا قبلت الاعتذار
أكرم بضحك والنبي عسل
رعد انا قلت انت عاوز تنضرب
أكرم خلاص خلاص انا طالع اوضتي لسه زي ما هيا ولا اي
رعد زي ما هيا ياخويا
طلع أكرم والباقي طلعوا علي اوضهم لان اليوم كان متعب جدا
في غرفه اميره ورعد
اميره في سرها انا غلط مكنش ينفع اعلي صوتي عليه طب اعمل اي
اميرة بصوت هادي رعد
رعد في نفسه ياخراااابي علي رعد وسنين رعد
رعد بلا مبالاه نعم
اميره احمممم انا انا
رعد انتي اي
اميره باسف انا اسفة
رعد ببرود ماشي ودخل غرفه الملابس
طلع رعد ونام علي السرير
اميره بغيظ طب اعمل اي بقا
رعد اقفلي النور علشان انام
اميرة حاضر
ونامت اميره
قام رعد من النوم بعد ما نامت
رعد اعمل فيكي اي مش عارف اعقبك حته بس اعمل اي بقيت بعشقك ياأميره الرعد
يتبع..14رواية أميرة الرعد الفصل الرابع عشر 14 بقلم ندا الشرقاوي
تاني يوم صحيت اميره ملقتش رعد لاكن لقت مسچ منه
تفطري وتشربي العصير وتروحي الجامعه مع الحرس والسواق هيوديكي ويرجعك لو ماكلتيش هزعلك. بابي
ابتسمت اميرة ان واخد باله من كل حاجه حته لو صغيرة
قامت اميره صلت فرضها حته لو هيا بشعرها ملتزمه بالصلاه
ولبست بنطلون جينز وتيشرت عليه ورد صغير
ونزلت
ياسمين ايوه بقا اي الجمال دا
اميره بغرور مصتنع اقل ما عندي
أكرم اعاكس عادي ولا رعد فين
اميره بضحك لا مش هنا
أكرم بابتسامه طيب اي القمر دا بس
ياسمين بغضب مصتنع اتحشم ياواد
أكرم بخوف مصتنع اوامرك ياكبيره
اميره بضحك عليهم ههههه معنتش قادره انا هروح الجامعه وعاوزه اطلع من هناك علي شركه رعد مين هيوديني
أكرم بخوف لا يااختي جوزك ايده تقيله لو شافني معاكي هقتلني وانا علي وش جواز ولا اي ياياسمين
ياسمين برفع حاجب مالك بياسمين
أكرم اصلك هتختاريلي عروسه بس اي البت جمر يابت عمي بدر منور
ياسمين بغيره وه جمر وبدر لازم اشوفها
اميره بدلع چوووو
يوسف امممم چوووو عاوزه اي
اميره مش انت هتروح الشركة
يوسف اه
اميره يبقي تيجي تخدني من الجامعه توديني الشركه
يوسف بابتسامة حاضر
اميره باستسامه جذابه طيب اشرب العصير قبل ما رعد يعاقبني
أكرم اشربي ياطفله
اميره بغضب طفولي هقول لرعد
أكرم انا ماشي احسن مش نقصه جوزك
اميرة بابي فين
يوسف قاعد فوق مع جنة
كل واحد راح شغله واميره وياسمين كل واحده راحت الجامعه
في الجامعه
مايا اي ياأحمد محدش شافت يعني اي كنت مختفي فين
احمد بقلق حاول يداريه هااا عادي كنت في الجونه
مايا شافت اميره داخله
مايا ما تيجي نرزل عليها الحرس بره
احمد بخوف هااا لا سبيها في حالها واحنا في حالنا
Back
احمد بغضب انتوا مين فوكني ياحيان
يوسف بغضب عاوز تتعرف صح تحب اعرفك انا
احمد انت متعرفش انا مين انا احمد العربي اي متعرفش انا ابن مين
يوسف وهو بيضربه بالبوكس لا احب اعرف ياروح
Fact
مايا ياله المحاضره هتبدا
احمد بلا مبالاه ياله
في شركة المنشاوي
رعد يعني اميرة هتيجي الشركه
يوسف اه وانا هجبها
رعد في نفسه امممم ماشي ومقلتليش عقابها بيزيد
يوسف طيب انا هروح مكتبي وانت كمل شغل
رعد ماشي يايوسف
في الولايات المتحدة الأمريكية
يوسف بخبث بيبي اي رايك تشاركيني
وفاء طبعا ياروحي
يوسف بس هعوز 2 مليون
وفء بطاعة حاضر بكره هسحب من البنك
في مصر
خلصت اميرة وطلعت لقت يوسف واقف
اميرة ياله ياچوووو
يوسف دلوقتي چوووو لما يكون ليكي طلب قبل كده كان ابية
اميرة ياله بقا وديني عند رعد
يوسف بابتسامة وحنيه تعالي ياأميرتي
وصلوا الشركه وطلعت اميرة لمكتب رعد ودخلها يوسف
ورعد كان عنده اجتماع
دخل رعد ليا اميره قعده علي المكتب وبتاكل مصاصه وبتهز في رجلها زي الأطفال
كتم رعد ضحكته واتظاهر بالبرود
اميره بابتسامه اذيك يابابي
رعد الحمد لله جايه ليه وازاي تيجي من غير اذن مني
اميره اصل في واحد زعلان مني قلت لازم اصالحه ولا انت رايك اي
رعد مش كل غلط بيتقال اسف
اميره وهيا مضايقه من معاملته يعني امشي
رعد اللي انتي عاوزاه
اميره علي وشك البكاء ونزلت من علي المكتب انا ماشيه يارعد
وتوجهت الي الباب وبتفتح لاكن ايد رعد منعتها
مسك رعد اديها وخدها عند المكتب وقعدها علي رجله
رعد وهو بيزيل يمسح دموعها ليه الدموع دي
اميره بزعل علشان انت مخاصمني
رعد بحنان مين قال كده انا عمري ما اخاصم اميرتي بس اميرتي غلطت صح
رعد بأمر عدي غلطاتك
اميره بزهول اي. Nada Elsharkawy
رعد عدي غلطاتك
اميره صوتي كان عالي وانا بكلمك
رعد واحد اللي بعده
اميره اتكلمت باسلوب مش كويس
رعد اتنين اللي بعده
اميره قولتلك انك مغصوب علي الجواز علشان خاطر جنه
رعد كده 3 غلطاتك ب عقابات
اميره بدلع عاوز تعاقبني يارعدي
رعد بتوهان ياخرابي علي رعدي دي لا خلاص مفيش عقاب
اميره وهيا في قمه السعاده هيهيهيهي مفيش عقاب
رعد لا في عقابك هتفصلي قعده علي رجلي وانا بشتغل
اميره بصدمه نعم
رعد ببرود نفذي العقاب
نفذت العقاب
دق دق دق Nada Elsharkawy
اميره بفزع وجت تقوم مسكها رعد بتملك هتفصلي كده ويدخل اي حد
رعد ادخل
السكرتيرة باحترام انا لغيت الاجتماع زي ما حضرتك أمرت حاجه تانيه يافندم
رعد لا اتفضلي وهاتي ليمون للمدام
السكرتيرة حاضر يافندم
طلعت
اميره مين دي
رعد بستغراب اي المساعده بتعتي
اميره اي دا فين المساعده اللي لبسه ومش لبسه وبتدلع وفي الاخر تكون بتحبك وعاوزه تموتني علشان انت تتجوزها وانت تطلقني واكون حامل
رعد بصدمه اي اي كفايه انتي الروايات جننتك مش هيا بس واللة كلنا ????
اميره مليش دعوه دي سكرتيره محترمه
رعد الله يهديكي يابنتي
اميره طب ياله نروح
رعد لا مليش مزاج بس اي اشمعنا اطلقك وانتي حامل
اميره بتردد اصل اصل
رعد ايوه اصل اي ياله يابنتي اصل انا مخلق اتنين
طلعوا من الشركه وفي في الشركه اللي بيتكلم علي جمال اميرة وفي اللي غيران من جمالها
روحوا علي الفيلا
وقضوا يوم جميل مع العائلة وقرروا انهم يروحوا الصعيد يغيروا جو واستغربوا ازاي هيام مسالتش عن رحمة
استأذنت اميره وطلعت
بعد ساعه استأذن الجميع وطلع رعد
بس استغرب هدوء الجناح وفي شمع صغير واضاءه خفيفه جدا جدا
اميرة بكسوف م ميرسي
رعد بعشق اميره
اميرة نعم
اميره بحب وانا بحبك يارعدي
وسكتت شهرزاد بكلام الغير مباح وذهبوا الي عالمهم الخاص
هل رعد واميره الحياه هتفضل سعيده معاهم ولا القدر ليه رأي آخر
يتبع..15رواية أميرة الرعد الفصل الخامس عشر 15 بقلم ندا الشرقاوي
في صباح في يوم ملئ بالسعاده والفرح
رعد وهو يقبل خدها اميره اميرتي
اميره امممم سبوني انام بقا
رعد سبوني مين يابت انا رعد
اميره بنوم لا محدش ليه دعوه برعد دا رعدي انا
رعد وهو بيفوقها اصحي يااميرتي ياله
صحيت اميره وبصت لرعد بصدمه
اميره هو هو.
رعد بخبث هو اي ياروحي
امير هو انا مكنتش بحلم
رعد بخبث وغمزه حلمتي باي بالظبط
اميره بتغيير الموضوع احمم صباح الفل
رعد وقد فهم صباح الفل والياسمين علي احلي عروسه صباحيه مباركه
اميرة بابتسامه الله يبارك فيك
اميره مبسوط يارعد
رعد بحب كلمه مبسوط بسيطه
رعد اعملي حسابك هنسافر بليل
اميره بفرح بجد هنروح فين
رعد مفاجأه ياله خدي شاور والبسي علشان عملك مفاجأه تانية
اميره بس هناخد جنه صح
رعد لا دا شهر عسل ليكي انتي
اميره بعبث لا بنتي هخدها معايا
فرح رعد من كلمه بنتي
رعد بجديه اميره انتي بتحبي جنه لا بتحبيها علشاني انا وترضيني
اميره بحب بحبها علشان هيا حته منك انت حته لو كانت من مراتك الاولي بس خلاص انا بقيت